annenas22.reismee.nl

Brisbaaaaane

Hello hello,

Das lang geleden. Ik weet het, excuses. Ik zal mn blogjes iets vaker doen en minder lang misschien Is dat een beter idee.

Op het moment ben ik in Brisbane ik vond Brisbane de eerste keer dat hier was eigenlojk niet zo leuk maar nu vind ik het best mooi. Het is een beetje een rustigere versie van sydney en het heeft echt mooie plekjes. Ik ben namelijk terug gekomen uit Bundaberg en ben gestopt met mn farm work. Aangezien ik het niet deed voor mn tweede jaars visa maar voor het geld Was het tijd voor mij om te gaan.
Ik heb wel echt een enorm leuke tijd gehad tijdens farm work en heb de beste vrienden gemaakt! Mijn hostel was een beetje het main hostel en hierom hadden We de bar die in het weekend druk bezocht werd. Was altijd een feestje elk weekend. Want zelfs als je besloot dat je liever wilde gaan slapen kon dat uiteraard pas nadat de bar dicht Was en de dj "closing time" had opgezet.

Noe & Conor van Bundaberg

Evelyne van Bundy

Zoals de meeste van jullie al wel gezien hebben ben ik een dag met Pauline met lady musgrave experience naar lady musgrave island geweest. Hier hebben We een tour gehad op het eiland, een tour gehad met een boot waarmee je door de bodem de zee in kunt kijken en hebben we gesnorkeld. Het was echt een enorm gave ervaring. De plek waar we gesnoerd hebben is onderdeel van zuidelijke Great Barrier Reef.
Een van de duik instructeurs vond dit eigenlijk mooier om te duiken dan bij Cairns (dit Is waar de meeste mensen gaan snorkelen als ze het Great Barrier Reef willen zien). Dit komt omdat het noordelijke gedeelte voor een groot deel wit uitgeslagen is doordat het langzaam aan het afsterven is en het ontzettend lang duurt voor koraal om weer te groeien.

Woensdag ga ik hier beginnen met werken op Moreton Island in Tangalooma resort. Dit ligt voor de kust van Brisbane en hier reis ik dan elke dag met de boot naar toe omdat er nog geen accommodatie vrij is voor staff members op het moment. Ik ga hier werken als "kamermeisje" hier noemen ze het housekeeper/housekeeping.
Dit houd in dat ik de kamers schoon maak en de badkamer, bedden opmaken en gasten nog vragen of ze iets nodig hebben.
Tangalooma is echt een prachtig eiland wat ik van alle foto's en filmpjes heb gezien dus ik kan echt niet wachten!
Zodra ik aan het werk ben update ik nog wel een blogje, dan kunnen jullie ook mee genieten!

Liefs liefs liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Tineke

Klinkt goed allemaal! Succes morgen op tropisch moreton island! Ben benieuwd!??

opa-oma,

Heel fijn dat het gelukt is."Poets "ze. Maar geniet vooral van alles om je heen.liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active