annenas22.reismee.nl

Eerste werkweek op Moreton Island

Hey lieve jullie,

Daar ben ik weer!
Ik ben begonnen met werken op Moreton island in her Tangalooma resort. Het is echt een enorme gave werkplek met de vrolijkste en liefste collega's en ik heb het erg naar mn zin!
Een van vrienden is daar al naar toe verhuisd dus die woont daar nu en mijn kamergenootje Emma en ik gaan er waarschijnlijk binnekort ook naar toe verhuizen!


M'n prachtige werkoutfit, lekker wit. (Heb wel echt het chille vest op de wereld gekregen van het resort voor de kou op/na/in/voor de boot)



Gisteren hadden Emma en ik onze zwemspullen mee genomen en andere kleren en we hadden gevraagd of we de late ferry terug mochten nemen ipv de ferry meteen na werk.
Dit was okay en samen met Leonardo (vriend die al op het eiland woont en door wie emma en ik de baan hebbem)
Gaan zwemmen en het was echt lekker om weer in de zee te zijn!
Na een tijdje zag ik ineens een enorme vin boven her water uitkomen vlak bij Emma.
EEN DOLFIJN!!!
I kid you not maar we hebben die middag met drie wilde dolfijnen gezwommen. We waren de enige daar in de zee aan het zwemmen en er kwamen gewoon drie dolfijnen met ons zwemmen!!
Ze waren echt op een armlengte afstand van me vandaan.

Echt zo'n toffe ervaring! Ik kan het echt nog steeds niet geloven en straks ga ik daar wonen en kan ik elke dag zwemmen in de zee en met de mooie dieren die er wonen.
Zodra ik op het eiland woon kan ik ook dolfijnen voeder worden.
De dolfijnen komen namelijk elke avond langs rond een uur of 7 en dan krijgen ze eten van de voeder en kunnen mensen met ze op de foto. Het zijn een aantal vaste dolfijnen en ik heb ze gisteravond ook gezien. Misschien dus wel dezelfde als waar we mee hebben gezwommen.
Even korte update weer.
Jullie horen snel weer van mij! (Zodra ik op het eiland woon)

Liefs liefs liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Tamara

Wat supergaaf Anne!
Hoop dat je idd snel daar op het eiland kan wonen. Scheelt je veel tijd en vast ook een betere plek dan in een hostel.
Ben benieuwd naar je volgende post.

Hier in Nederland gaat het leven ook gewoon verder. Wel een nieuwtje vanuit de hoven. Op de vliegendijk komt een ijssalon, voor allerlei soorten ijs (biologisch, lactosevrij, alleseropeneraanijs,) klinkt erg leuk. Eigenwijssel.
Dusse weer een reden om niet te lang te blijven plakken daar ?

Tineke

Je had het ons al even verteld, wat een ongelooflijk fantastische ervaring! Zou best daar ook even willen zijn!! Hoop dat je snel een plekje krijgt op moreton island in het tangalooma resort!???

OPA -OMA

Ziet er leuk uit hoor je nieuwe outfit!!! heel fijn dat je het zo naar je zin hebt, en wat een mooie ervaring om met dolfijnen te zwemmen zeg, zulke dingen zien wij alleen op TV voorbij komen, en jij maakt het in het echt mee. NIET NORMAAL!!!! Geniet van alles en heb een DOL-FIJNE tijd.
Liefs van ons. We kijken vol spanning uit naar het volgende berichtje. xxx

opa en oma

We hebben het bekeken op de comp: waar je nu bent .Wat ontzettend mooi allemaal,geweldig.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active