annenas22.reismee.nl

Vliegen, vliegen, vliegen

Hee lieve jullie,


Het begon uiteraard allemaal op schiphol. Vanaf daar zijn we naar Dubai gevlogen. We kwamen sneller aan dan verwacht maar terwijl het voor je eigen gevoel 5 uur sochtends is schijnt de zon al volop in Dubai en is het alweer tijd voor ontbijt. Helaas is het vliegveld in Dubai echt heel groot en moesten we met de tijd die we hadden de trein pakken om bij onze gate te komen en was er echter dus geen tijd voor ontbijt...

Het was echt uit het vliegtuig stappen, naar de wc, benen strekken op de weg naar de gate en meteen weer het vliegtuig in.
De hele tijd zitten wordt je niet super vrolijk van maar het viel me echt mee deze vlucht. Er zijn vet veel films die je kunt kijken en mn reisgenootjes zaten allemaal in andere compartimenten van het vliegtuig dus genoeg reden om wel te blijven lopen.
Ik zat echt op tegen deze vlucht maar toen we in de rij stonden om het vliegtuig binnen te stappen hoorde ik ineens een vet bekende stem achter me. Eerst zag ik gewoon twee wat oudere mensen staan met een nijntje in hun hand en toen kwam er een vrouw met een kindje in een buggy bij staan. En toen zei ze nog een keer iets en ik dacht verrek deze stem dat klinkt wel als Carice van Houten. En ja hoor. Daar stond ze met haar ouders en dr kind. Mn grote game of thrones trots. Uit ons kleine kikkerlandje gevlogen kom je elkaar dan in dezelfde vertrekhal in Dubai tegen. En ik kan je vertellen; ze is echt vet veel kleiner in het echt. Dus ik zit nu met Carice van Houten in het vliegtuig naar Singapore. Lol. Ze zit wel ergens  boven me, business class uiteraard. Maar ja vet leuk dus, ben benieuwd of ik nog iets op dr instagram voorbij zie komen van dr reisje.

Ze hebben wel echt overal eten hier lunch en snacks enzo dus dat zit wel goed. Moet wel zeggen dat het nu al moeilijk is om vegetariër te zijn en dan ben ik nog niet eens geland.. Maar ze hebben wel Veggie meals het is alleen niet helemaal goed doorgegeven twee keer dus das beetje jammer. Verder kun je ook vanuit 3 verschillende camera's buiten het vliegtuig kijken hoe de wereld er beneden uit ziet en kun je kiezen uit  (naast écht heel veel films) leuke playlists en plaatjes.
Toch door het tijdsverschil ben je meer geneigd gewoon een beetje te tukken in plaats van jezelf te vermaken met al die dingen.

             

Maar voor nu heb ik wel genoeg geslapen dus ik ga nog even een laatste film uitkiezen want over 1h 45m zouden we moeten landen. Van mijn tour in Singapore zal ik ook wel wat laten weten. Oh, en ik ben trouwens echt pro geworden in van die vliegtuig watertjes open maken zonder te knoeien #trots
Jullie horen van mij.

Liefs, liefs, liefs,
Anne

Reacties

Reacties

San

Ahh Annie, klinkt nu al zo leuk!!!
Ik hoop dat je het lang vol gaat houden dit schrijven, want het is echt heel leuk om te lezen!

Have funnn:)

xx Sannie

opa -oma.d strijker

Fijn van je te horen,en foto'ste zien via je moeder.liefs terug.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active