annenas22.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hee hoi lieve mensen en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn grote reis. Vanaf nu zal je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden althans dit is dan de bedoeling en ga ik proberen. Alhoewel de meest van jullie wel weten hoe het zit als het op mijn social media skills aankomt...  Via de kaart kun je bijna letterlijk met me mee reizen en weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik al ben geweest! (Geen stalky snapmap meer voor nodig dus.) Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Zou je het leuk vinden om automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat als je tijd hebt even een berichtje achter of je Skype naam!! Kunnen we ff een Skype date plannen <3


Suuuuuuuuper lief/leuk/spontaan/blij dat je met me meereist!

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Aluna

Ik kijk uit naar de verhalen over al je avonturen, heel veel plezier!!! ??

Sexybeast

Dit is zo leuk

Iza

Wauw, super gaaf! Heel heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen❤️?

Mick

Oeh nicee!

Heel veel plezier op reis ?

Hidde

Klinkt fantastisch, ben een klein beetje jaloers?
Maak er een geweldige reis van!

Tamara en mannen

Hoi lieve Anne,
Wij willen je enorm veel plezier wensen daar down under. Geniet ervan, kijk goed uit, maak het onvergetelijk.
Maaaaaaar kom weer terug, ontwijk alle interessante potentiële vriendjes , wees braaf ?.

Denk aan alle achterblijvers dus regelmatig een update?

Veel liefs van ons 4tjes

Tuinboon

Ooeeeh dit is leuk!!!!(:

Joos

Lieve Anne,

Ik wens je heel erg veel plezier in australië!! Pas goed op jezelf, zorg dat je geen slangen en leuke jongens tegenkomt en ik hoop snel op leuke foto's en smeuïge verhalen! Liefs <3

Tije

Hoooiii Anne!!
Super leuk dat jij ook op reis gaat. Als ik in Australië kom, kom ik je misschien wel tegen. Heel veel plezier!
Groetjes, Tije (Skype: tije.kuijper)

Sannie

Je krijgt de tijd van je leven❤️

Romy keeper?

Anne, ontzettend veel plezier in Australië!?

Hin

if you wanna date with me via de moderne technologie, mn Skype naam is Hinde de Dreu, not so hard to find.
xxxxx

Aluna

Aah hele leuke verhalen tot nu toe! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active